Kaproning

Der er en stærk tradition for kaproning i Silkeborg. Næst efter Eskild Ebbesen er den mest kendte kaproer fra Silkeborg, den nuværende sportschef i Dansk Forening for Rosport Lars Christensen, der blev verdensmester som Silkeborgroer. Silkeborg Roklub ønsker at fortsætte traditionen for kaproning.

Silkeborg Roklub er en roklub der over generationer kontinuerligt har et stærkt træningsmiljø, som skaber sunde ressourcestærke roere, hvor af nogle bliver kaproere, der kan gøre sig gældende på højeste nationale og internationale niveauer.
Silkeborg Roklub realiserer disse ambitiøse mål i samarbejde med blandt andet Kraftcenter Aarhus, hvor der er fastansat trænere med den højeste uddannelse indenfor rosporten, som hjælper til med at få trænet kaproerene så de kan nå deres drømme.

Hvis du har lyst til at være med, og har et brændende ønske om at være med i toppen af eliten, så har vi i Silkeborg Roklub trænere som kan hjælpe dig videre og gøre dine drømme til virkelighed.

Vi træner hver tirsdag og torsdag fra klokken 19.00-20.00, hvor vi med skræddersyede programmer i fællesskab dyrker vores mål om at være med til årets stævner.

Har du lyst til at vide mere, så ta' fat i vores kaproningschef Lorna på tlf.: 40 53 08 65