Kontingentsatser 2024

Afdeling

Ungdom (12-24 år): 1400 kr. pr år (betales i 2 rater)
Senior (25 +): 2270 kr. pr år (betales i 1 eller 2 rater)
Senior 67+ (kan nedsættes til dette beløb efter anmodning): 1800 kr. pr år (betales i 1 eller 2 rater)
Ergometer/svømning: 1050 kr.
Passivt medlem: 300 kr.
Dobbelt-Senior (25+): 1750 kr. pr år (betales i 2 rater)
Dobbelt-Senior 67+ (kan nedsættes til dette beløb efter anmodning): 1380 kr. pr år (betales i 2 rater)

5-tursklippekort (pris 500 kr. pr. år)

Medlemskabet giver ret til at klubbens materiel kan anvendes til 5 ture indenfor det pågældende kalenderår. Deltagelse som instruktør eller "opfyld" under instruktions weekenderne samt ved åbent hus er ikke at betragte som en "tur".
Ved langture og lignende defineres: 1 tur = 1 dag.

Medlemskabet giver IKKE rettigheder til:
• Ergometerroning
• Svømning i vinterperioden
• Stemmeret ved Generalforsamlingen

Medlemskabet kan kombineres med:
• Ergometermedlemsskab

Medlemskabet kan opgraderes til almindeligt medlemskab, såfremt man ønsker at ro flere ture. Ture kan ikke overføres til næste kalenderår og der forventes selvdisciplin mht. antallet af ture. Såfremt der overskrides forbeholder Silkeborg Roklub sig retten til at efteropkræve halvt/helårligt medlemskab afhængigt af tidspunkt for overskridelse. Der kan ikke købes flere end et 5-turs medlemskab pr. kalenderår.