Masters roere 67+

Velkommen til Master roerne 67+

Masterroning i Silkeborg roklub er for klubbens medlemmer over 67+

Faste rotider:

I rosæsonen mellem standerhejsning og standerstrygning hver tirsdag eftermiddag kl. 16:00 - ingen tilmeding nødvendigt på rokortet. På turen går vi i land og får en forfriskning, og efter roturen hygger vi i klubhuset med kaffe, snitter og en snak.

Hele året rundt fredag formmiddag, hvor vi mødes til morgenkaffe med rundstykker inden vi ror ud. (Senior roere kan også deltage her)

Hvem er vi:

De fleste Master-roere er holdt op med at arbejde. De har derfor mulighed for at ro i dagtimerne, hvilket de benytter sig flittigt af.

Der er grupper, der ror på fast tider i løbet af ugen, mens andre løbende slår ture op på rokort.dk, som man kan melde sig til. På disse ture deltager ofte både Master roere og Senior roere.

Hvad laver vi:

Master roerne er ikke kun flittige på vandet. Der bliver i løbet af året arrangeret flere sammenkomster med spisning i klubhuset, hvor man kan hygge sig med andre roere omkring et sildebord, gule ærter eller andet godt. Master roerne står også for at arrangere langture for hele klubben, både i Danmark og i udlandet. Disse ture har varighed fra en dag til en uge.

Kontakt:

Jens Jørgen Nielsen

Mail: jjn-nielsen@live.dk

Instruktionsforløb for dig, der delvist/har forladt arbejdsmarkedet

Der tilbydes et instruktionsforløb for dig, der har mulighed for at træne i dagtimerne.

Vi tilbyder instruktion:

Tirsdage kl. 13:00 - 16:00

Fredage kl. 08:30 - 12:00

Her trænes rotaget, pladsskifte i båden, sikkerhed, bådens opbygning, vedligehold, styreteknik, søvejsregler mv.

Instruktionen foregår på vandet og i motionsrummet og varetages af uddannede instruktør.

Instruktionen er placeret således, at du allerede under forløbet møder klubbens medlemmer og derved får et indblik i det daglige liv i klubben.

Pris for forløbet er 450 kr. Dette beløb dækker kontingentet indtil 30. juni

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os

Tilmeld dig her

Forventninger til dig, udover lysten til at lære nyt er:

- At du følger instruktionsforløbet stabilt

- At du har en rimelig kondition og balance evne

- At du kan svømme 300 meter