Prøv eRoning

i Silkeborg Roklub

Hvad er eRoning?

eRoning er til dig, der gerne vil træne styrke og kondition i fællesskab med andre.

Vi har en videoinstruktør, der guider os igennem sjov motiverende træning.
Vi går ikke op i, hvor meget du træner, men hvordan du træner.
Vi går ikke op hvor meget du trykker, men hvordan du trykker.

Vi hjælper dig til korrekt roteknik, så du undgår skader.
Hos værdsætter vi fællesskabet, og vi mener det når vi siger - eRoning er for alle.

Hvordan kommer du i gang?

Send os en mail og hør om dine muligheder.

Hvad koster det?

Med et introforløb får du 3 træningstimer for  300 kr. Beløbet overføres til mobilepay 51605 Silkeborg Roklub - med dit mobilnr. som tekst.
Efter de 3 træningstimer, beslutter du dig for, om du vil melde dig ind i Silkeborg Roklub.
Et medlemskab i Silkeborg Roklub giver adgang til ubegrænset træning i klubbens motionsrum.  Du får adgang til at tilmelde dig hold eller du kan komme og træne, når det passer dig uden for holdtiderne. Du kan træne gratis indtil 31/3 2024, hvis du har deltaget i introforløbet.

Vi oplever, at mange melder sig ind i Silkeborg Roklub, fordi de søger eRoning som træningsform.

Hvad kan du forvente?

• Instruktion og træning varer ca. 60 minutter.
  • Roning ser meget enkelt ud, men det er en serie af bevægelser, der stiller store udfordringer til din koordination.
  • Nogle rammer den rent første gang, andre skal bruge flere gange.
  • Roning er den sportsgren, der bruger næstflest muskelgrupper.

Vi hjælper dig med at forbedre din teknik løbende undervejs.

Hvad skal du medbringe?

eRoning kræver ikke noget specielt udstyr. Du skal bare komme i almindeligt sportstøj og et par indendørs kondisko.
Husk en drikkedunk og tag gerne din telefon med, så vi kan lave lidt video af dig og gennemgå din roteknik, hvis du har lyst.

Hvis du gerne vil finde lidt inspiration til mere tekst omkring tøj
så kan du med fordel se her: https://www.eroning.dk/hvilket-toj-skal-jeg-bruge

Hjælp?

Vi hjælper dig gennem hele forløbet og evt. videre som nyt medlem i Silkeborg Roklub.
Du er altid velkommen til at kontakte os, udfyld nedenstående.