Fart på i Silkeborg Roklub

1. juni 2017 07:02 , af Helle Poulsen

2017 sæsonen er skudt godt i gang, og der har allerede været en del skønne ture både korte, lange og uden for vores normale ro-farvand. Forået har dog været noget blæsende, men det har ikke holdt vores ivrige roer på land, hvilket tydeligt kan ses på kilometerne, der allerede er roet - hele 27.927 km indtil videre af 206 roere i denne sæson! To af vores medlemmer har også allerede rundet de 1000 km og 12 har rundet de 500 km. Det er rigtig godt gået! Det tegner derfor til at blive endnu et rekord år, da det samlede kilometerantal er foran de forgående år. Af grafen ses det også, at det ikke er tid til at hvile på laurbærrene, da kurverne ligger tæt, der skal holdes ved for at nå sidste års resultat. Må I alle have nogle fortsatte gode ture - Vi ses på vandet!