Tillykke til Eskild Ebbesen med optagelsen i Hall of Fame

8. januar 2017 15:41 , af Lene Søby

Roeren Eskild Ebbesen blev ved gallashowet Sport 2016 udnævnt som det 32. medlem af sportens Hall of Fame, læs mere på www.roning.dk
Eskild startede sin rokarriere i Silkeborg Roklub 1987 og forlod klubben i 1993, hvor han flyttede til Odense. Silkeborg Roklub ønsker Eskild et stort tillykke med optagelsen i Hall of Fame.
Godt 100 mødte op ved Silkeborg Roklub for at hylde Eskild på live-tv lørdag aften d. 7/1.
Tak for den store opbakning, det var både hyggeligt, sjovt og overvældende at fejre Eskild. Både nuværende medlemmer og "ungdomsroere" fra Eskilds ungdomstid var der.
Vi øvede og øvede i ventetiden, vi ville have råbt "Vel roet Eskild - tillykke" men da der så endelig blev gennemstillet til os, gik det pludselig meget stærkt.
Og nu har vi fået "Eskild Ebbesens Passage" ved siden af roklubben.

Vedhæftede filer